عشق مامان باباش...

نشونه ای از وجود پاره ی تن مامانی و بابایی...

1390/10/10 10:32
نویسنده : مامان فاطمه
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم..

مامان جووووووووووووون من نه ماهه که منظرتمممم یه لحظه هم تو این نه ماه بدون فکر تو سرم و زمین نذاشتممم..گریه

مامان جونی این ماه خیلی از علی اصغر امام حسین خواستممم تا تو تو بیای و این انتظار به سر برسههه

مامان من تو روز از علی اصغر گرفته اممم ...

مامان نذر کردممم انشالله وقتی بیای انشالله صحیح وسالم باشی سال دیگه ببرمت وعلی اصغرت کنممم.

مامان اینو بدون که تو از همین حالا بایددنوککککککککککککر امام حسین و بچه هاش باشی..

حالا برات میگگگگم چه جوری متو جه شدممم که تو اومدی یه ذره صبر داشته باش خوب!!!!

من روز 26 پریودمم یه بی بی چک گذاشتمممم خط دومش فوق العاده کمرنگ بود ه جوری بود که من گفتمم این اصلا خط نیست من توهم زدممممم!!!!

بعد دوروز گذشت گفتم بد نیست یه بی بی دیگه امتحان کنممممم..بعد بی بی ایندفعه خط دوم کمرنگ بود بازم خیال کردم توهمه ولی با چراغ قوه کاملا دیده میشد..یه نوری دلم و روشن کرد که شاید تو باشی و من بی خبرمممم!

بعد روز پریود فرا رسید ومن بازممم بی بی امتحان کردمم که ایندفعه خط دوم کمرنگ ولی کاملا قابل مشاهده بود...

چی؟؟؟؟ میخوای عکس نشونه ای از بودنت رو ببینی؟؟؟؟ باشه گلم میذارممم الانننن بووووووووووس

 

مواظب خودت باش مامانی ..راستی بابایی هم سلام میرسونه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
9 دی 90 23:03
سلام عزیزمممم
مبارک باشه عزیزممم فدای نینی جونی بشم من بوسسسسسسسس


سلام ندای گلمممممم ..سلامت باشی انشالله به زودی قسمت خودت بشهههه...خدا نکنه گلمممم...